Saturday, June 6, 2009

Hollaaaa..

dah 2 days aku x update blog ni..
modem streamyx aku buat hal plak.. nyampah tol lah..
in this 2 days, diet aku x brapa nak betol, semua aku hentam jer.. hahaha..
workout pun x brapa disiplin..
2nd day diet, aku try buat JM Level 1..
nampak cam senang jer, tp tak larat aku nak habeskan..
rasa nak nanges pun ada.. haha..
lama dah aku tak workout, dats why termengah2 kot..
ari ni plak aku memang takde workout.. malesss!
tadi aku try makan oat kosong + ikan bilis goreng..
x sedap langsung..
sumpah aku taknak makan dah..
better aku mkn sandwich jer, tak ler seksa sgt kan?
at least aku bleh sustain aku nyer diet..

sbenarnya today aku dh pegi naik timbang, x sabar nyer pasal..
tapi xnak cakap result nya dulu la..
aku decide nak update aku nyer progress every sunday, so esok jer la, wpon skarang dh tgh mlm, dh masok sunday.. hehehe..

No comments:

Post a Comment